Tisztelt Szövetkezeti tagok, Tulajdonosok!

A 2021. május 07-én kelt „Megbízólevél jelölőbizottsági tagnak” alapján a felkért jelölőbizottság Pályázatot hirdet az Alapszabály és az SZMSZ betartásával Vizafogó Lakásfenntartó Szövetkezet alábbi tisztségviselői posztjára:

minimum 3, maximum 5 fő felügyelőbizottsági tag

Alapszabályunk 5.13. pontja szerint a tisztségviselők a következő követelményeknek kötelesek megfelelni:

  • legalább középfokú műszaki irányú végzettség
  • legalább középfokú közgazdasági végzettség, vagy mérlegképes könyvelői végzettség
  • más gazdálkodó szervezetnél hasonló tisztségviselői megbízást, illetőleg lakásfenntartási és üzemeltetéssel kapcsolatos feladatot nem láthat el.

Valamennyi tisztségviselő legyen:

  • életvitelszerűen a lakásszövetkezet területén élő tulajdonos
  • felügyelőbizottsági tag a lakásszövetkezet területén a megbízatása kezdő napját megelőzően 5 éve bejelentett lakcímmel rendelkező személy is lehet, ha a tulajdonos közeli hozzátartozója és a Lakásszövetkezet felé nem áll fenn tartozása sem neki, sem az ingatlan tulajdonosának
  • büntetlen előéletű (erkölcsi bizonyítvány)
  • tartozásmentes és
  • a lakásszövetkezettel vitában, perben ne álljon

(Műszaki irányú szakmunkásképző végzettségű jelentkezését is várjuk, szükség esetén Alapszabály és SZMSZ módosítására teszünk javaslatot.)

Felügyelőbizottság tevékenységét az SZMSZ írja elő.

A megválasztott felügyelőbizottsági tagok megbízatása a Felügyelőbizottság megválasztásának napjától számított 3 évre szól.

A jelölőlistára felkerült pályázók közül minimum­ 3, maximum 5 fő felügyelőbizottsági tagot a közgyűlés titkos szavazással, egyszerű többséggel választ. A megválasztott tisztségviselők közül a közgyűlés a Felügyelőbizottság elnökét is titkos szavazással választja meg.

A pályázati anyagokat a Jelölőbizottságnak címezve, email-ben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. , vagy szükség esetén lezárt borítékban Tar Sándorné, Párkány utca 28. Fszt.1 postaládába kell bedobni. Az email-ben kapott pályázatokat email-ben igazoljuk vissza, a postaládába érkező pályázatokat a pályázó saját postaládájába igazojuk vissza.

A pályázatok beérkezési határideje:

2021.06.20. 20:00 óráig.

A helyben jelölés (közgyűlésen) lehetősége is fennáll.

A határidőt követően beérkezett pályázatokat a Jelölőbizottság nem veszi figyelembe.

A pályázati anyagban szükséges a minimális feltételeknek való megfelelés igazolása, a szükséges okmányok másolataival, illetve nyilatkozat mellékelése az összeférhetetlenséggel kapcsolatban. Az erkölcsi bizonyítvány beszerzése csak a megválasztás esetében szükséges, de kötelező feltétele a tisztség tényleges betöltéséhez. A jelentkezők a pályázatban röviden, maximum 2-3 A4-es oldal terjedelemben írják le a megpályázott tisztséggel kapcsolatos elképzeléseiket. A pályázatban nyilatkozni kell arról, hogy a pályázó hozzájárul-e adatai kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy a benyújtott anyagokat a Jelölőbizottság tagjai és a szövetkezet tagjai megismerhessék, továbbá arról, hogy a közgyűlésen személyesen megjelenik és bemutatkozik, illetve megválasztása esetén a tisztséget betölti.

A Jelölőbizottság valamennyi jelentkezőt értesíti arról, hogy pályázata a minimális feltételeknek megfelelt-e. A feltételeknek megfelelő pályázókat a Jelölőbizottság beszélgetésre hívja, hogy részletesebben is megismerje elképzeléseiket.

A pályázati anyagok és a meghallgatás eredménye alapján, a Jelölőbizottság dönt arról, hogy kiket és milyen javaslattal terjeszt a közgyűlés elé. A megválasztott tisztségviselők pályázati anyagait a lakásszövetkezetnek a Jelölőbizottság jegyzőkönyvvel adja át.

A meg nem választott pályázók személyes adatait tartalmazó pályázati anyagát a Jelölőbizottság a pályázónak visszajuttatja.

Budapest,2021. 05.13.

Jelölőbizottság
Vizafogó Lakásfenntartó Szövetkezet

 

Tisztelt Tulajdonosok!

Tájékoztatom Önöket, hogy az FKF tájékoztatása szerint a lomtalanítás ebben az évben május 16-17-én lesz.

Május 16-án vasárnap kell az épületek utca felöli oldalára kikészíteni a feleslegessé vált bútorokat, ruhákat, üvegeket,……. stb.

A hulladék elszállítását a FKF 17-én hétfőn reggel kezdi meg.

Felhívom a lépcsőházakban pincerésszel (bérleménnyel) rendelkezők figyelmét, hogy most van lehetőség a bérelt pincék lomtalanítására, a pince folyosókra kihelyezett bútor, autóabroncs, építési törmelék felhordására a pincékből! Mivel ezek a használaton kívüli tárgyak csak a pincerész bérlők tulajdonában lehettek – voltak a szövetkezet költségére nem szállíthatók el. A lépcsőházban 64 lakás, azaz tulajdonos van, de pincerekesszel általában csak 25 – 30 fő (tulajdonos) rendelkezik. Mivel a pincében vezető út ráccsal van lezárva és annak kulcsa csak a pincebérlőknek áll rendelkezésre, nyilvánvaló, hogy a pincefolyosókon elhelyezett hatalmas mennyiségű főleg bútor a bérlők jóvoltából került le a pincébe.

A lomtalanítási napokon kívül a szövetkezet sem tudja felhordani és elszállítani ezeket a tárgyakat! Nem beszélve a költségekről, hiszen a munkaerőt, szállítást és a szemétlerakás díját nekünk – azaz Önöknek – kell fizetni. Az elmúlt években két alkalommal kitakarítottuk a pince folyosókatnem tartott sokáig a rend – több százezer forintért.

Tudom mi is – a szövetkezet alkalmazottjai – hagyunk ott a karbantartáskor vagy hibaelhárításkor keletkezett hulladékot, amit most a lomtalanításkor lerendezünk.

Még egyszer szépen kérem a pince bérlőket, hogy használják ki ezt a lehetőséget és, ahogy levitték a pincébe a szobabútorokat, úgy hordják is vissza az utcára. Most lehet!

 

Budapest, 2021. április 26.

Szabó Gábor
ügyvezető elnök

 

Tisztelt Tulajdonosok, Szövetkezeti Tagok, Bérlők!

Mint ismeretes a COVID-19 második hullámával kapcsolatos egészségügyi vészhelyzet bevezetésével kapcsolatosan megjelent Kormányrendelet (502/2020.XI.16.sz.) a koronavírus elleni védekezésről szükségessé teszi a szövetkezet védekezésének fokozását.

Továbbra is fertőtlenítjük a közös használatú helyiségeket. Kérem, hogy a  háztartási szemetet a megfelelő konténerekben helyezzék el, és ne tároljanak hulladékot máshol (folyosó, bejárati ajtó előtt).  

Közkívánatra az internettel és átutalással nem rendelkező tulajdonosok kérésére

2021. JANUÁR 18-TÓL kéthetente HÉTFŐI NAPOKON

8:00-TÓL - 19:00-IG A PÉNZTÁRAT NYITVA TARTJUK.

EBÉDIDŐ: 12:00-tól 13:30-ig tart

TERVEZETT TOVÁBBI HÉTFŐI PÉNZTÁRI NAPOK:

május 10.

május 31.

 

Kérem, hogy a vírushelyzet okozta különleges helyzetet vegyék figyelembe. Mindannyiunk élete, egészsége életfontosságú. Kérem, tartsák távol magukat minden fertőző helytől, az irodába csak maszkban és a 1,5m-es távolság betartásával, fertőtlenítőszer használatával lehet belépni.

Budapest, 2021. április 19.

Szabó Gábor
ügyvezető elnök

Veszélyeshulladék-gyűjtési akciót szervez a XIII. kerületi Önkormányzat 2021. május 15-én. A Vizafogó Lakásfenntartó Szövetkezethez közeli helyszín és átvételi időpont:

Vizafogó sétány
(gyógyszertár melletti parkoló,
Párkány utca 38-40. előtt)
11:30 – 13:30

Az alábbi típusú veszélyeshulladékokat veszik át:

  • elektromos és elektronikai hulladékok: televízió, hűtő, mosógép, háztartási kisgépek, számítógép,
  • savas akkumulátorok,
  • festék- és lakkmaradékok, szerves oldószerek, festékes rongyok, ecsetek, folyékony és szilárd növényvédő szerek,
  • lejárt szavatosságú gyógyszerek, vegyszerek,
  • fáradtolaj, olajszűrők, légszűrők, olajos rongyok, olajos flakonok, használt sütőzsírok és olajok.
  • nem adható le építési-bontási hulladék!

A leadás során is maradéktalanul be kell tartani a járvány terjedésének megelőzését célzó előírásokat (maszkhasználat, távolságtartás)!

Tisztelt Szövetkezeti Tagok!

 

2021. március 5-én a Díjbeszedő Holding Zrt. levélben értesítette a szövetkezetet a mellékvízmérők névátírásának változásáról. A szükséges dokumentumokról és az ügymenetről a mellékelt DBH levél ad tájékoztatást.

Az oldalon regisztrált szövetkezeti tagok bejelentkezést követően a Dokumentumok/Ügyvezető elnök anyagai menüpontjában elérhetik az ügyvezető elnök, a Dokumentumok/Felügyelőbizottság anyagai menüpontjában az FB beszámolóját.